Какво научих за България през VII – XIV век

Май тези дни съм на вълна история;) Тема 16 от учебника по Човекът и обществото за 4 клас на Сия Стоянова – обобщителен урок. Много труден материал (поне според мен) владетели, събития, дати. Винаги ми се е искало да имам много време за обобщителните уроци, но по учебен план е само един час. Затова реших да използвам проектно базираното обучение и часовете в клуба „Искам да знам“. 1 +2 = 3 Ето това е аритметиката, но и три часа не са много. Ще ги използвам за представяне на проектите.

Подготвих индивидуални задачи на всяко дете. Ето какво се получи:

Задание

Много ми допаднаха две задачи игри от учебника на Радева. Ето ги и тях:

Задача игра. Разделете се на три групи: византийци, българи и сърби. Какви действия бихте предприели, за да запазите своите държави от османското нашествие? Обосновете се.

Задача игра. Представи си, че си император Константин Велики. Защити „своето“ решение да обявиш християнството за равнопоставена с другите религия на Римската империя.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s