Познай кой съм аз… дидактична игра

Една задача за досетливите от учебната тетрадка по Човекът и обществото за 4 клас, на Сия Стоянова ме провокира да направя тази игра. В часа бях впечатлена с какъв патос едно от децата прочете условието на задача 3. Хрумна ми, че мога да ги накарам и следващия час да се чувстват горди с историята на своя народ. В играта съм използвала добавката – Microsoft Mouse Mischief  за Microsoft Office PowerPoint 2007, 2010, 2013. Ето какво се получи:

Дидактична игра

Вашият коментар

