Тестове за училищна готовност

Когато завършвам четвърти клас и започвам първи все си мисля за приемствеността. Всеки път ми се иска да я има тая приемственост, не само между колегите, но и на институционално ниво. Иска ми се четвъртокласниците да бъдат проверявани според  ДОИ за начален етап, а не със задачи, които са събрани отук-оттам. Естествено същото важи и за първокласниците. Доста се потрудих да намеря учебните помагала за предучилищна група, но децата в класа ми са от различни детски градини, а те пък работят с помагала от различни издателства. Затова отново се захванах с ДОИ за предучилищен етап.  Няма как да подготвя тестовете за входно ниво без това. Така постъпих и сега. Прочетох доста за тестовете за училищна готовност. Погледнах и материалите на колегите от блог „Начално образование“. Допадна ми варианта на Цвета Гергова. Прегледах и моите стари входни нива. Накрая реших да направя нови.

Докато четох ДОИ ми хрумна, че е добре да се включат въпроси от направление „Социален свят“, които до сега не бях включвала в тестовете за входно ниво за 1 клас.  Ето какво се получи:

Анкетна карта по БЕЛ

Анкетна карта по Математика

Анкетна карта по Роден край

Още материали по темата:

Пламен Калчев – http://lira.bg/?p=44063           ръководство  – http://sdrv.ms/15fgmpy

Други тестове в сайта „Дребчо“ – http://www.drebcho.bg/stories/76/Syveti_i_testove/Test_za_priem_v_1-vi_klas-Testove_za_gotovnostta_na_deteto_za_uchilishte.htm

Благодаря, че посетихте моя блог!

One thought on “Тестове за училищна готовност

Вашият коментар

